Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~uwierz | użytkownik

imię i nazwiskoMagdalena Hałas adresJaworzno zarejestrowany01.10.2008 @15:00:55 ostatnio na stronie19.07.2017 @10:14:12

ubrudziłam się niebieskim światłem,




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.magdalenahalas.pl
digarty493 komentarze2088 posty na forum0

komputer / sprzęt
mój cyfrowy aparat zapisuje gryzący ogień palących się traw i naturalnej wielkości życie.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LaChupaCabra    22.05.2009 @23:08:59
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    22.05.2009 @23:02:30
niezle ! extra okup :F

zapalmy.. :indian stuff: XD

wiany sa takie.. polsko-łączne

_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    22.05.2009 @22:58:33
a! sliczne wiankowe foty
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    22.05.2009 @22:58:17
wymielone... hmmm... parowki jem :D



Ty masz mega wypas hipistajliszprofil az chce sie fajke pokoju zapalic
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~LaChupaCabra    22.05.2009 @22:47:50
^^'
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~Paddi    22.05.2009 @16:24:05
hahah ah te madzie nawet podobnie myśla :D
_______
Już się nie boję , bo w jakiś sposob starą siebie zostawiam za sobą..
~virtuoso    21.05.2009 @19:57:56
_______
Przemysław Zmarzły
~BolshevikPorn    18.05.2009 @16:32:12
(:
od razu lepiej.
_______
Nowa koncepcja jest taka, że będziemy złe przemieniać w dobre.
~xbasistkax    16.05.2009 @21:54:19
za prodigy zawsze plus xD
~blaabla    15.05.2009 @20:33:42
a to w jeleniu jest ;o
~bmwmaniac    15.05.2009 @19:57:24
a teraz co ciekawsze, w Katowicach ochroniarze mi dali spokój, pomimo tego, że na bezczela rozwaliłem się ze statywem i lampą błyskową
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~adjust89    14.05.2009 @23:25:27
a teraz idę spać, więc dobranoc
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~adjust89    14.05.2009 @23:20:04
"afrojeższczękomonsterbabsztyl", ok, zapamiętam
hmm, u mnie na strychu też kilka fajnych rzeczy by się znalazło niezłe rekwizyty by nam z tego wszystkiego wyszły:P
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~adjust89    14.05.2009 @23:07:38
"afrojeższczękomonsterbaba" - muszę zapamiętać
fizyka jest fajna, bo akurat jej nie mam
a jakie jeszcze fajne rzeczy masz w domu?co by się przydało do ciekawej sesji?
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~adjust89    14.05.2009 @22:41:50
'pasjonującą' informatykę i ekonometrięjuż sama nazwa nie brzmi fajnie

jakby co możesz też wziąć skrzypce i jeszcze jakieś inne ciekawe rzeczy
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~adjust89    14.05.2009 @22:25:55
ale ja już rok po maturze teraz studia męcze i też powinienem się uczyć. i odwlekam. i robię wszystko co można innego
mówisz, że zawsze jesteś chętna na zdjęcia? hmm, Jaworzno... To gdzieś za Sosnowcem, tak? Więc trochę dalekoAle dziękuję za chęci, odezwe się jak będe na Górnym Śląsku i się nie wymigasz:P
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~adjust89    14.05.2009 @18:14:50
świetne masz te zdjęcia z puzzlami Ja też takie chcę
mam kilka pomysłów, ale nie mam ani czasu, ani chętnych ludzi (praca, matura, egzaminy - dramat)
ostatnio edytowane: 2009-05-14 18:15:15
_______
"Czy gwiazdy świecą tylko po to, aby każdy mógł znaleźć swoją?"
~Bigbed    12.05.2009 @10:29:05
bardzo dziękuje Magdaleno!
Pozdrawiam ;]
_______
'najstraszniejsze są grzechy z których nie ma uciechy'
~zaintrygowanaa    10.05.2009 @21:30:04
u mojej babci
~profumo    10.05.2009 @10:48:58
a obronisz mnie?
~profumo    10.05.2009 @10:39:53
ja chce foto przy słupie wysokiego napiecia
~xbasistkax    09.05.2009 @19:04:17
spoko loko xD
~xbasistkax    08.05.2009 @08:44:43
super galeria !! dodaje do obserwowanych
~Libitina    07.05.2009 @23:15:04
łojejku, dziękuję
_______
Girl interrupted. Lost in translation. Ziemniak.
http://libi-in-the-bedroom.blogspot.com/
~hollywise    07.05.2009 @22:22:06
świetna galeria,
obserwuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt